Intervalový běžecký trénink

Napsal uživatel merlinof dne Út, 03/19/2019 - 18:07

Běháte často a přesto se nemůžete pohnout dál? Nevíte jak se zlepšit ve výdrži? Nevíte jak se zlepšit v rychlosti? Používáte stále stejný trénink? Zde je pro Vás menší inspirace jak si obměnit tréninkovou rutinu pomocí intervalového tréninku.

Popis tréninku : Intervalový běžecký trénink

Jedná se o intervalový trénink pro pokročilejší běžce. Jsou použity intervaly sprintu a výklusu, které Vám pomohou zlepšit výdrž a rychlost. Doporučuji tento trénink zařadit jednou týdně a doplnit výběhy, na delší vzdálenost v lehčím tempu.

 

Rozpis cviku

Zahřátí:

5 minut chůze + protažení svalů

Vlastní intervaly:

7x opakujte: 30s max sprint (na krev) + 1 minuta výklus na vydejchání

Mezi opakováními přecházejte ze sprintu do výklusu a zase do sprintu (pokud již po X-tém opakování nebudete moct s dechem, nezastavujte, ale přejděte do chůze a vydýchejte se)

Vychladnutí:

5 minut lehký běh a potom protažení svalů

Typ cvičení
Vloženo do kategorie