Benchpress na šikmé lavici hlavou nahoru

Napsal uživatel merlinof dne Út, 03/19/2019 - 18:30

Popis cviku Benchpress na šikmé lavici hlavou nahoru

  1. Posaďte se na lavičku a zaujměte nohama stabilní polohu, chodidla stále na zemi
  2. Úchop činky je na šíři ramen. Lopatky stáhnout k sobě a celou dobu “přilepené” k lavičce
  3. S hlubokým nádechem a za pomoci parťáka zdvihněte činku ze stojanu. Nezapomeňte mít stále zpevněná záda, ležící na lavičce
  4. Při nádechu nechte pomalu klesnout činku k hrudi (sternum) po svislé ose
  5. S výdechem tlačte činku směrem vzhůru. Chodidla stále na zemi
  6. Opakujte dle potřeby


 

Tipy a časté chyby při cviku Benchpress na šikmé lavici hlavou nahoru

  1. Technika na prvním místě – nikdo se u toho nechce zranit na úkor vyšší váhy
  2. Uchopte činku nadhmatem s protipozicí palce, zápěstí musí být rovně se zbytkem ruky a ne vytočený.
  3. Jestli chcete zapojit více tricepsy, zastavte na chvilku před maximálním vrcholem pohybu činku
  4. Neprohýbejte se v zádech, zejména ve spodní části, při zdvihání činky by mohlo dojít ke zranění
  5. Činka by se měla dotknout hrudi při každém opakování
  6. Zaměřte se na přímý pohyb dolu a vzhůru. Snažte se trefit střed hrudní kosti (sternum), připadně dolní část (podle možností pohybu ramen)
  7. Po celou dobu cvičení mějte “přilepené” lopatky k lavici
Video
Hlavní partie
Vedlejší partie
Typ cvičení
Vloženo do kategorie